Skremt over CX

Generelt prat/spørsmål om Citroen CX

Moderator: moderator

Post Reply
Black Lemon
Posts: 1635
Joined: Thu 13 Nov, 2003 12:19
Location: Oslo

Skremt over CX

Post by Black Lemon »

Jeg må innrømme at jeg er skremt over CXens utrolige makt over menneskeheten. Her har jeg - en oppegående mann med god utdannelse og et hode som stort sett klarer å kalkulere 225683 delt på 438, men likevel lar jeg meg forføre av denne gamle bilen! Noe må jo være riv ruskende galt og jeg må begynne med å saumfare mitt eget hode.

I dag har jeg gledet meg som en ungdom innover Sørkedalen i denne fantastiske bilen. Nå du møter en sving, får du jo lyst til å gi på, mens normale mennesker i Toyota bremser ned. Jeg tror jeg må skrive til Statsministeren og be ham om å forby Citroën CX.
ImageImage
O Mantor, Oslo 1007 CX Klubben
86 CX GTi T1 S2 DE55298
98 XM Break TCT aut. DJ21880 005 XM Klubben
07 C6 2,7 HDi Exclusive ZZ16498
citro1cx
Moderator
Posts: 3748
Joined: Mon 15 Dec, 2003 20:15
Location: trondheim
Contact:

Re: Skremt over CX

Post by citro1cx »

Black Lemon wrote: Noe må jo være riv ruskende galt og jeg må begynne med å saumfare mitt eget hode.
..og du er ikke alene :lol:
Litt over middels interessert i Citroën cx!
pål
Posts: 2614
Joined: Tue 04 Nov, 2003 20:25
Location: Lillehammer
Contact:

Re: Skremt over CX

Post by pål »

Jeg har nettopp avsluttet helgens store jobb, ; bakstilling på CX....... for de som vet hva jeg snakker om ( ja, lager, bremser, rør, høydekorrektør osv) vet hvilken jobb dette er, noen ganger streifer tanken om hvor enkelt alt hadde vært med en Camry eller noe slikt....men nei, et ikke-tema
har masse Citroèn:-)
tronde
Posts: 508
Joined: Sat 21 Apr, 2007 23:25

Re: Skremt over CX

Post by tronde »

Black Lemon wrote:...og et hode som stort sett klarer å kalkulere 225683 delt på 438,
Det forklarer alt. Moderne mennesker har verktøy som ordner slikt for dem :D
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Re: Skremt over CX

Post by jonsto »

Noe skal man være henfallen til. Bedre at det er CX fremfor andre narkotiske stoffer. :wink: :D
Mvh
Post Reply