Tiden renner ut.

Generelt prat/spørsmål om Citroen CX

Moderator: moderator

Post Reply
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Tiden renner ut.

Post by jonsto »

Det går litt for seint med huggingen. Blir nødt til å kjøre en del biler uhugget til oppsamlingsplass. Det blir først og fremst 22 TRS. (Gjelder ikke "Dart Vader")! (Alle VIP seter blir tatt ut). Sugediesler lever også farlig.
Er det noen som har behov for delebiler? De fleste er kjørbare.
Mvh
Primajor
Posts: 160
Joined: Sat 13 Aug, 2005 00:22

Re: Tiden renner ut.

Post by Primajor »

Er sugediesel kjørbar så det er å kjøpe prøveskilt og hente...?
dagmatti
Moderator
Posts: 1700
Joined: Mon 22 Dec, 2003 15:34
Location: Oslo
Contact:

Re: Tiden renner ut.

Post by dagmatti »

Hei,

ja jeg skulle gjerne hatt en pumpe til bakluka! Jeg har fått bakluka i bakhue et par ganger, og det står ikke i stil til den ellers så behaglige bilen. :lol:


-m
Primajor
Posts: 160
Joined: Sat 13 Aug, 2005 00:22

Re: Tiden renner ut.

Post by Primajor »

Mener du demper til bakluka Dag Matti...? Hvis ja så har jeg, du får et par av meg levert i Oslo når jeg kjører om ikke lenge...
Hvis du tenker på elektrohydraulisk åpner så har Mercedes " og sikkert andrfe merker " en slik montert som originalt utstyr på sine nyere modeller og de paser " tror jeg " med tanke på plassen...MEN i så fall vil jeg råde absolutt med å slå på et montert ryggekamera først...
" Min egen erfaring med sånn "...Lykke til
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Re: Tiden renner ut.

Post by jonsto »

Tja, jeg tror kanskje dagmatti mener til Berline. Og det er vel ikke din sterke side primajor? :wink: :D
Og, ja, dagmatti, dempere til Berline bakluke finnes. Jeg sender deg en når jeg husker det. Og erfaringsmessig kan det ta noe tid. :wink: Du får ringe meg på dagen og minne meg på det! :mrgreen:
Mvh
dagmatti
Moderator
Posts: 1700
Joined: Mon 22 Dec, 2003 15:34
Location: Oslo
Contact:

Re: Tiden renner ut.

Post by dagmatti »

jonsto wrote:Tja, jeg tror kanskje dagmatti mener til Berline. Og det er vel ikke din sterke side primajor? :wink: :D
Og, ja, dagmatti, dempere til Berline bakluke finnes. Jeg sender deg en når jeg husker det. Og erfaringsmessig kan det ta noe tid. :wink: Du får ringe meg på dagen og minne meg på det! :mrgreen:
Mvh
Hehe, ja berline. :) Jeg skal mase innimellom jeg. Foreløpig parkerer jeg flatt eller litt nedover så går det bra. :D

Forresten, dørlistene på min er like gamle som bilen, og godt brukt. De kunne trenge en oppgradering da de bidrar til en del vindstøy. Er det bra lister på noen av disse bilene?


-m
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Re: Tiden renner ut.

Post by jonsto »

dagmatti wrote:Forresten, dørlistene på min er like gamle som bilen, og godt brukt. De kunne trenge en oppgradering da de bidrar til en del vindstøy. Er det bra lister på noen av disse bilene?


-m
Er sjelden noe sjakktrekk å sette på brukte lister. Blir mer som å bruke andres sko.
Mvh
dagmatti
Moderator
Posts: 1700
Joined: Mon 22 Dec, 2003 15:34
Location: Oslo
Contact:

Re: Tiden renner ut.

Post by dagmatti »

jonsto wrote:
dagmatti wrote:Forresten, dørlistene på min er like gamle som bilen, og godt brukt. De kunne trenge en oppgradering da de bidrar til en del vindstøy. Er det bra lister på noen av disse bilene?


-m
Er sjelden noe sjakktrekk å sette på brukte lister. Blir mer som å bruke andres sko.
Mvh

aha, det tenkte jeg ikke på, men det har du nok rett i! :)


-m
Post Reply