Lite plass...Prosjektet selges

Her kan du finne CX'er til salgs

Moderator: moderator

Post Reply
Primajor
Posts: 160
Joined: Sat 13 Aug, 2005 00:22

Lite plass...Prosjektet selges

Post by Primajor »

Serie 1 diesel break Kjøpt i fjor fra Pål.. viewtopic.php?f=11&t=4739 Bilen ble kjøpt og kjørt strekning Lilleammer - Kristiansund – Sarpsborg uten store problemer..
Noen deler ble byttet etterhvert og den gikk som drøm...varmeviften går igjen bare på fult.
Avskiltet før nye året 2010 på vente på sin tur..Meningen var og er ennå å rette opp og hel lakkere, det var rundt hjørnet å få leie verksted på rundt 300 kvadrat meter i den tiden. Det kom ikke videre da tidligere leietakeren endret sine planer...
SÅ jeg må gi prosjektet til noen som har plass og mulighet å gi henne et bedre liv.
Rustmessig er den kjempe fin, ikke ennå plaget av å ha stått ute siste par månedene i fjor vinter pga. lite plass inne på verkstedet...Den står nå uten motoren som måtte flyttes til min bruksbil da dieselpumpen kjært seg og jeg kom ingen vei med den...
Interiøret er ganske fint. Det mangler foreløpig midtre øvre konsulet som har askebegeren.
Opprusting er ikke det som en vil ønske sin CX, siste hvilestedet er alt for tidlig å snakke om..
Håper noen tar seg av henne kanskje...
Pris blir man enig om.
Primajor
Posts: 160
Joined: Sat 13 Aug, 2005 00:22

Re: Lite plass...Prosjektet selges

Post by Primajor »

Lurt å se på innlegg 22 Bensin i Deler selges...
Der får man kjøpt delebil
http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=24957145
Post Reply