Truck batteri.

Generelt prat/spørsmål/svar.

Moderator: moderator

Post Reply
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Truck batteri.

Post by jonsto »

Jeg mener jeg leste noe engang her på forumet at det var noen som kjente noen som jobbet med bl. annet elektriske trucker. Jeg har fått tak i en slik, men skulle ha hatt noen nye gammle batterier. Ingen av cellene er 100%, men det er to eller tre som er helt ødelagt.
Om jeg hadde kommet i kontakt med en som jobber i bransjen så hadde det vært interesant.
Mvh
gopp
Posts: 543
Joined: Fri 05 Sep, 2008 23:53

Re: Truck batteri.

Post by gopp »

jonsto wrote:Jeg mener jeg leste noe engang her på forumet at det var noen som kjente noen som jobbet med bl. annet elektriske trucker. Jeg har fått tak i en slik, men skulle ha hatt noen nye gammle batterier. Ingen av cellene er 100%, men det er to eller tre som er helt ødelagt.
Om jeg hadde kommet i kontakt med en som jobber i bransjen så hadde det vært interesant.
Mvh
Det var nok meg du tenker på.

Send meg en e-post med hva du trenger, så skal jeg sjekke. marius@sorteberg.no
Gopp
-----------------
Har no' CX
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Re: Truck batteri.

Post by jonsto »

gopp wrote:
jonsto wrote:Jeg mener jeg leste noe engang her på forumet at det var noen som kjente noen som jobbet med bl. annet elektriske trucker. Jeg har fått tak i en slik, men skulle ha hatt noen nye gammle batterier. Ingen av cellene er 100%, men det er to eller tre som er helt ødelagt.
Om jeg hadde kommet i kontakt med en som jobber i bransjen så hadde det vært interesant.
Mvh
Det var nok meg du tenker på.

Send meg en e-post med hva du trenger, så skal jeg sjekke. marius@sorteberg.no
Takk skal du ha. Jeg tar kontakt når jeg har fått trucken i hus.
Mvh
Post Reply