CX på kjøkkenet!

Generelt prat/spørsmål/svar.

Moderator: moderator

Post Reply
Black Lemon
Posts: 1635
Joined: Thu 13 Nov, 2003 12:19
Location: Oslo

CX på kjøkkenet!

Post by Black Lemon »

Jeg har gitt meg i kast med å se på varianter av nytt kjøkken og ser til min glede at det nå er mulighet til å ha CX på kjøkkenet! Det er jo fantastisk! Det er riktignok ikke Citroën og jeg tviler også på om den har hydraulikk, men enheten heter Gaggenau CX 480 og er noe så trivielt som en koketopp, eller for den innvidde en soneløs induksjonstopp der man også kan lage mat direkte på ansiktet til nyhetsoppleseren i Dagsrevyen. Teknologien lenge leve!
ImageImage
O Mantor, Oslo 1007 CX Klubben
86 CX GTi T1 S2 DE55298
98 XM Break TCT aut. DJ21880 005 XM Klubben
07 C6 2,7 HDi Exclusive ZZ16498
mads
Posts: 956
Joined: Sat 16 Sep, 2006 12:36
Location: Oslo/Kongsberg
Contact:

Re: CX på kjøkkenet!

Post by mads »

Black Lemon wrote:for den innvidde en soneløs induksjonstopp der man også kan lage mat direkte på ansiktet til nyhetsoppleseren i Dagsrevyen. Teknologien lenge leve!
Ah, slike opplysninger redder uopplyste sjeler som meg! ;) Mon tro hvordan de 1000 hjem ble bevertet før dette var mulig.. :shock:
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Re: CX på kjøkkenet!

Post by jonsto »

Den toppen kunne jeg godt tenkt meg, men jeg har i mange år hatt induksjonsovn. Ikke soneløs riktignok, men kommer aldri til å gå tilbake til "vanelig" komfyr. Men et tryne å sette kokekaret på hadde vært topp! :D :lol:
Mvh
rundgren
Posts: 1162
Joined: Mon 13 Aug, 2007 20:45
Location: Oslo

Re: CX på kjøkkenet!

Post by rundgren »

jonsto wrote:Den toppen kunne jeg godt tenkt meg, men jeg har i mange år hatt induksjonsovn. Ikke soneløs riktignok, men kommer aldri til å gå tilbake til "vanelig" komfyr. Men et tryne å sette kokekaret på hadde vært topp! :D :lol:
Mvh
Jeg gjorde den tabben å vise denne til samboeren, så nå er det vel bare å begynne å spare til kjøkken-oppussing inkludert 35000-kroners induksjonstopp...
* '86 CX Turbo2
* '94 Xantia 2,0i VSX
* '85 BX Sport

Eks: '96 XM TCT
Eks: '96 Xantia 1,8i
Eks: '95 Xantia 1,9TD
Eks: '88 CX 22TRS
Eks: '93 Xantia 2.0i
citro1cx
Moderator
Posts: 3748
Joined: Mon 15 Dec, 2003 20:15
Location: trondheim
Contact:

Re: CX på kjøkkenet!

Post by citro1cx »

jonsto wrote:Den toppen kunne jeg godt tenkt meg, men jeg har i mange år hatt induksjonsovn. Ikke soneløs riktignok, men kommer aldri til å gå tilbake til "vanelig" komfyr. Men et tryne å sette kokekaret på hadde vært topp! :D :lol:
Mvh
noen spesielle du kunne tenkt deg å koke suppe på Jon? :lol:
Litt over middels interessert i Citroën cx!
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Re: CX på kjøkkenet!

Post by jonsto »

citro1cx wrote:noen spesielle du kunne tenkt deg å koke suppe på Jon? :lol:
Jensemann og/eller Kleppamor hadde jo vært en start. Men er åpen for alternativer. :wink: :mrgreen: :mrgreen:
Mvh
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Re: CX på kjøkkenet!

Post by jonsto »

rundgren wrote:
jonsto wrote:Den toppen kunne jeg godt tenkt meg, men jeg har i mange år hatt induksjonsovn. Ikke soneløs riktignok, men kommer aldri til å gå tilbake til "vanelig" komfyr. Men et tryne å sette kokekaret på hadde vært topp! :D :lol:
Mvh
Jeg gjorde den tabben å vise denne til samboeren, så nå er det vel bare å begynne å spare til kjøkken-oppussing inkludert 35000-kroners induksjonstopp...
Da har du en fornuftig samboer. :D
Mvh
Post Reply