Facebookside for kjøp og salg!

Generelt prat/spørsmål/svar.

Moderator: moderator

pål
Posts: 2614
Joined: Tue 04 Nov, 2003 20:25
Location: Lillehammer
Contact:

Re: Facebookside for kjøp og salg!

Post by pål »

Blir for mye negativt her , så jeg vil bare si at jeg ønsker gruppen velkommen. Man kan jo også legge seg bak øret at over 60% av Norges befolkning er på fb daglig , med både negative og positive ting det medfører , men man kan ihvertfall ikke se bort ifra de mulighetene man har i markedsføring der ;)

Og apropos bilder ,,, det er meget raskere/enklere å legge in bilder på fjesboka :)
har masse Citroèn:-)
tronde
Posts: 508
Joined: Sat 21 Apr, 2007 23:25

Re: Facebookside for kjøp og salg!

Post by tronde »

pål wrote:
Og apropos bilder ,,, det er meget raskere/enklere å legge in bilder på fjesboka :)
I mitt forrige innlegg er det et bilde. Det er lastet opp direkte i forumet, og ligger ikke på ekstern server. Hvis fjasbok skal få til noe som er enklere eller raskere, må de ty til tankeoverføring...
pål
Posts: 2614
Joined: Tue 04 Nov, 2003 20:25
Location: Lillehammer
Contact:

Re: Facebookside for kjøp og salg!

Post by pål »

tja , hvordan legger man inn bilder da ? ikke slik som det står i oppskriften skjønner jeg....
har masse Citroèn:-)
tronde
Posts: 508
Joined: Sat 21 Apr, 2007 23:25

Re: Facebookside for kjøp og salg!

Post by tronde »

pål wrote:tja , hvordan legger man inn bilder da ? ikke slik som det står i oppskriften skjønner jeg....

Trolldom :mrgreen:







Under det vinduet der du skriver innlegget er det en fane hvor det står "Laste opp vedlegg".
pål
Posts: 2614
Joined: Tue 04 Nov, 2003 20:25
Location: Lillehammer
Contact:

Re: Facebookside for kjøp og salg!

Post by pål »

appropos : nå får jeg ikke til å laste opp bilder i cx-aøbumet heller , opplastingsvinduet er blankt
har masse Citroèn:-)
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Re: Facebookside for kjøp og salg!

Post by jonsto »

Jeg er inne på div. andre forum, og i de fleste av dem blir det oppfordret til ikke å laste opp bilder direkte i forumet. Har å gjøre med at bilder er plasskrevende. Derfor hotlinking.
Post Reply