Spar dere for denne bilen!

Generelt prat/spørsmål/svar.

Moderator: moderator

Post Reply
beauville
Posts: 16
Joined: Sun 03 Feb, 2013 23:59
Location: Valdres

Spar dere for denne bilen!

Post by beauville »

Hei!

Hadde i går avtale om å hente denne bilen: http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2? ... l_Max=2005

For det første, det er ikke bilen på bildet. Det er det ikke opplyst om i annonsen. Denne er langt fra så pen, og hadde bulker. For det andre; Jeg fikk per telefon opplyst at det var kun glødinga som var gåen på bilen, ellers var den meget bra. I god tro leide jeg prøveskilt, skrudde ut glødereleet fra en delebil, og kjørte i 3 timer for å hente den. Da jeg kom fram, så jeg først at bilen ikke var den på bildet... Det var bare starten. Satte meg inn, og vred om tenningen, det skjedde ingenting annet enn at stopplampa lyste. Ante ugler i mosen, og åpnet panseret. Der fant jeg et evig virvar av brente og smeltede ledninger, og det hadde tydeligvis vært brann i motorrommet. Selger påsto at han ikke visste om dette, men ærlig talt. Man trekker ikke konklusjon om at det bare er glødereleet som har røket, når motorrommet ser ut som en slagmark... Om det var sant, eller om vedkommende prøvde å slippe unna med det, vet jeg ikke. Det ble i allefall noen bortkastede penger og en dag med kjøring til ingen nytte for min del. Veldig frustrerende.

Så om det er noen som har lurt på denne bilen, så kan du/dere spare dere for turen om man ikke er ute etter deler eventuelt.
Anders Nataniel

Eier av en hel del Franske og Amerikanske biler av variabel kvalitet!
mads
Posts: 956
Joined: Sat 16 Sep, 2006 12:36
Location: Oslo/Kongsberg
Contact:

Re: Spar dere for denne bilen!

Post by mads »

Hærlig.. ;-/ "Ikke rust" - Nei, daså. Modellbil i plast tenker jeg da ;)
Post Reply