88 CX 22 TRS VIP - selges billig - Kongecruiser

Her kan du finne CX'er til salgs

Moderator: moderator

Post Reply
lke
Posts: 5
Joined: Thu 16 Sep, 2004 14:40

88 CX 22 TRS VIP - selges billig - Kongecruiser

Post by lke »

CX 22 TRS VIP selges - ca 1988 modell

Meget pent VIP interiør. Sjelden farge - dyp "lillasort" met. Soltak, el vinduer etc.

På skilter, men kom ikke gjennom EU-kontrollen grunnet rust i frem"balken" h.side.

Div rust ellers (rundt tanklokk, bakluke etc.)

Kun ca. 140000 km, mye nytt, bla gasskuler & batteri ++ - en eier. GTI hjul sitter på, 3 sett hjul følger med. Soltak.

Motor og gear i meget bra stand.

Skal bort før vinteren setter inn. Kr 4000,- eller raske bud. Ingen andre mangler enn rusten på EU.

Kontakt Yngvar Ekorness - 90 880 440
Yngvar.Ekorness@postbankeneiendom.no
Bærum
Last edited by lke on Sun 10 Oct, 2004 09:11, edited 6 times in total.
mvh
Lars Kristian Ekorness
peter sqrm

Post by peter sqrm »

hva mener du med: mye bil IGJEN?

har den blitt pella på??
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Post by jonsto »

hva mener du med: mye bil IGJEN?
Han mener nok at stålmarken ikke har spist riktig alt. :wink: :D :D
Mvh
lke
Posts: 5
Joined: Thu 16 Sep, 2004 14:40

Post by lke »

Fjås - jeg mener at dette er en cruiser uten sidestykke. Med litt tid/sted og mig-sveis har denne mange år igjen. Den er helt org og med fullt servicehefte.

mvh
Lars Kristian Ekorness
mvh
Lars Kristian Ekorness
lke
Posts: 5
Joined: Thu 16 Sep, 2004 14:40

Post by lke »

Anyone?
mvh
Lars Kristian Ekorness
lke
Posts: 5
Joined: Thu 16 Sep, 2004 14:40

Post by lke »

Prisen går nedover....

Ingen som vil titte på den engang?
mvh
Lars Kristian Ekorness
Gjest

Post by Gjest »

Gi den bort, eneste mulighet til å å bli kvitt bilen her !
bjornar
Posts: 5
Joined: Sat 02 Oct, 2004 17:58

Post by bjornar »

kan du gji minstepris du kan selge bilen din for,og hvor i landet du bor,event bilder
Guest

Post by Guest »

Mistepris er som alltid markedspris - dvs første som kommer med cash. Bilen skal bort denne helgen.

Gir den sef ikke bort. Den kan sveises å brukes som den er, evt hvis noen har kontakter med et verksted som tar EU + litt sveising?? - eller som dele/donorbil. Sjekk km!

3 komplette sett med meget bra hjul følger med, bla org GTI felger og bolter som såtr på bilen nå og gode vinterhjul. Interiøret er meget pent - baksetene er nesten ikke brukt. En eldre herre på nå drøyt 80 år som kjøpte denne ny i Oslo (onkel av han som skal selge den). Denne eldre herren hadde denne på jevnlig service hos AutoElite på Billingstad.

Regner dette som et markedet for å finne et rett pris:)

Kontaktperson står i øverste innlegg. Står på Snarøya i Bærum.
mvh
Lars Kristian Ekorness
Geir
Posts: 49
Joined: Tue 20 Jul, 2004 09:05

Post by Geir »

Hei, sendte et bud til Yngvar Ekorness på SMS.
Hvis det aksepteres kan jeg hente bilen i dag . Dere ville jo ha bilen bort denne helgen.Mvh Geir Hvidsten
mobil 93480593
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Post by jonsto »

Hvis det aksepteres kan jeg hente bilen i dag .
Håper det går i orden. Da slipper jeg Bærumstur. :wink: :D (Har jo ikke det helt store behovet, men fikk frysninger med tanke på at den skulle gå til huggeriet). :evil: :?
Håper bilen får et nytt fullverdig liv. :D
Mvh
lke
Posts: 5
Joined: Thu 16 Sep, 2004 14:40

Post by lke »

Takk for overveldende respons (når vi satt ned prisen....)

Bilen er når solgt til en familie med sunne interesser i Kr.sand som brukte lørdagskvelden på å hente den.

Håper bilen blir ivaretatt. Den hadde kun 135K sanne km på telleren.

Keep up the good work!
mvh
Lars Kristian Ekorness
Geir
Posts: 49
Joined: Tue 20 Jul, 2004 09:05

Post by Geir »

Utrolig hvis planen er å bygge denne opp igjen. Har sjelden sett så mye rust på en CX. Det som så best ut under var faktisk rammevangene .
Lykke til !

Hilsen Geir
Guest

Post by Guest »

Geir wrote:Utrolig hvis planen er å bygge denne opp igjen. Har sjelden sett så mye rust på en CX. Det som så best ut under var faktisk rammevangene .
Lykke til !

Hilsen Geir
Yup det var skjelden mye rust på den... Mer en forventet. Har ikke helt bestemt meg for hva som vil skje med den. Den trenger ihvetrfall et par dører foran og et nytt koffert lokk. Jeg skal ta en kjapt runde med sveise apperatet til helga, for derettet å vise den, dersom den ikke går igjennom så blir det dele bil. Jeg har i utgangs punktet tenk å ha denne som bruks CX'n mens jeg ser etter en søndags CX :wink:

Skulle ha ønsket at du hadde postet denne informasjonen litt tidligere.... Mekanisk er den veldig bra, selvom clutchen har sett bedre dager. :(

Hilsen
Carl Georg
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Post by jonsto »

trenger ihvetrfall et par dører foran og et nytt koffert lokk.
Dører er vel et lite problem. Det har klubben. De har vel også koffertlokk vil jeg tro. Du blir heller ikke flådd av prisene de holder. :D :D Dette er nok den enkleste løsningen, men ellers er det mulig å kjøpe reperasjonsdel både til dør og koffertlokk. (Ei stripe på ca. 10 cm med profil og bukket kant og det hele). :wink:
Mvh
Post Reply