5 stk i Sør-Trøndelag

Her kan du finne CX'er til salgs

Moderator: moderator

Post Reply
pigland
Posts: 794
Joined: Wed 05 Jan, 2005 17:12
Location: Aust-Agder

5 stk i Sør-Trøndelag

Post by pigland »

'74 GS 1220 Club # '85 CX T1 S2 berline (prosjekt+GTI delebil) # '11 C5 Break 163hk # Noen C5 I og II # '08 GPicasso 2.0 hdi # 2cv, Ami, Azu, div MC
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Re: 5 stk i Sør-Trøndelag

Post by jonsto »

To forskjellige telefonnr. To forskjellige personer. Begge Trondheim.
Oppdrag for Roger. :wink: :)
Mvh
citro1cx
Moderator
Posts: 3748
Joined: Mon 15 Dec, 2003 20:15
Location: trondheim
Contact:

Re: 5 stk i Sør-Trøndelag

Post by citro1cx »

hehe..har hatt disse under lupen lenge nå. Skal stå en sort TRS der også. Tydeligvis er han lei av å holde på med CXen sine nå, og vil bli kvitt røkkla. Den grå breaken var i drift for ikke så lenge og jeg husker den så rimelig grei ut. Ingen av disse frister meg noe særlig (den blå ligner misstenkelig på min gamle Gti), men kan selvfølgelig være behjelpelig med å "gå æren" for noen av dere :wink: .
Litt over middels interessert i Citroën cx!
pål
Posts: 2614
Joined: Tue 04 Nov, 2003 20:25
Location: Lillehammer
Contact:

Re: 5 stk i Sør-Trøndelag

Post by pål »

Den gråe skal jeg ha ;-) Trondhjemstur på meg til helgen :-) Første nummer er eier andre nr er en kamerat som hjalp ham med å legge de ut på nett. GTI Turboen har dårlig/gåen turbo men ny medfølger, prisen er diskuterbar. Gti'en vet jeg ikke noe om da den ikke er intressant for min del. De to delebreakene er turbodiesler, den ene ihvertfall en 2'er med gåen toppakning den andre med delt girkasse, begge er delvis nedplukket.
har masse Citroèn:-)
pål
Posts: 2614
Joined: Tue 04 Nov, 2003 20:25
Location: Lillehammer
Contact:

Re: 5 stk i Sør-Trøndelag

Post by pål »

Den blå er ikke en GTI men en TRS, og er kanskje den som er mest å samle på, delebilene er nettopp det, delebiler , svært rustne men endel brukbare deler er det jo, GTI Turboen er av mørk koksgrå farge , og dessverre mest sannsynlig et sveiseprosjekt eller delebil :cry:
har masse Citroèn:-)
gopp
Posts: 543
Joined: Fri 05 Sep, 2008 23:53

Re: 5 stk i Sør-Trøndelag

Post by gopp »

Du er ikke den eneste som har snakket med billakkereren i Trøndelag Pål. Jeg skal ikke ha flere biler, men har "tinget" på manglende deler til min TGI "ratmobile".
Den grå, som du er interessert i, virker som et potensielt godt kjøp, men flere av de andre er nok delebiler.
Gopp
-----------------
Har no' CX
pål
Posts: 2614
Joined: Tue 04 Nov, 2003 20:25
Location: Lillehammer
Contact:

Re: 5 stk i Sør-Trøndelag

Post by pål »

Den grå fløy meg hjem igår å står nå ute på gårdplassen her, det er den nest dyreste CX jeg har kjøpt men også den som har vært absolutt best rustmessig. Sjelden bra, :D :D 8) 8)
har masse Citroèn:-)
pål
Posts: 2614
Joined: Tue 04 Nov, 2003 20:25
Location: Lillehammer
Contact:

Re: 5 stk i Sør-Trøndelag

Post by pål »

Selger ringte meg i helgen for å fortelle at han hadde tatt ut GTI Turbo2'en . Liten kattevask og gjennomgang av bilen , spessiellt under, avslører at det er to rustskader, begge sider ved føttene fremme. Ellers er alt på stell, hjulkasser, kanaler, påfyllingsområdet, . Stikk å se på den, jeg har allerede handlet med mannen og føler ikke at jeg har noen grunn til å trekkke i tvil det han sier om bilene.
har masse Citroèn:-)
Post Reply