Klokka på forumet

Generelt prat/spørsmål om Citroen CX

Moderator: moderator

Post Reply
Prestige1
Posts: 93
Joined: Mon 07 Apr, 2008 09:29
Location: Grøa

Klokka på forumet

Post by Prestige1 »

Hei, kan noen stille klokka på forumet? Den går på sommertid enda.

Tor Erik
Har vært i Finnmark med Break og Prestige
Break 87 20, Prestige 83 25 automat og C6 09 3.0 diesel 240 (konebil)
tronde
Posts: 508
Joined: Sat 21 Apr, 2007 23:25

Re: Klokka på forumet

Post by tronde »

Prestige1 wrote:Hei, kan noen stille klokka på forumet? Den går på sommertid enda.

Tor Erik

Det må du gjøre selv, via "brukerkontrollpanel".
knut
Posts: 189
Joined: Wed 12 Mar, 2008 22:41

Re: Klokka på forumet

Post by knut »

Mener jeg har gjort som du foreslo, tronde, men like fullt er klokka på forumet én time for rask.
tronde
Posts: 508
Joined: Sat 21 Apr, 2007 23:25

Re: Klokka på forumet

Post by tronde »

knut wrote:Mener jeg har gjort som du foreslo, tronde, men like fullt er klokka på forumet én time for rask.
Klokka er nå 23:23, og du la inn ditt innlegg 22:58?

edit:

Har du valgt tidssone UTC+1,A og "nei" for sommertid?
knut
Posts: 189
Joined: Wed 12 Mar, 2008 22:41

Re: Klokka på forumet

Post by knut »

Når jeg under egenskaper for dato og klokkeslett har jeg tidssone Vesteuropa og normaltid, men ennå viser klokka på forumet én time for mye. Hva gjør jeg feil?
tronde
Posts: 508
Joined: Sat 21 Apr, 2007 23:25

Re: Klokka på forumet

Post by tronde »

knut wrote:Når jeg under egenskaper for dato og klokkeslett har jeg tidssone Vesteuropa og normaltid, men ennå viser klokka på forumet én time for mye. Hva gjør jeg feil?

Ikke Vesteuropa. Bruk Mellomeuropa.
knut
Posts: 189
Joined: Wed 12 Mar, 2008 22:41

Re: Klokka på forumet

Post by knut »

Er det bare jeg som har feil tid på forumet? Jeg har tidssome som bl.a. gjelder for Amsterdam og Oslo m.fl. På alle andre nettsider stemmer jo klokka. Forøvrig betyr èn time fra eller til ingen ting for meg, er bare nysgjerrig.
knut
Posts: 189
Joined: Wed 12 Mar, 2008 22:41

Re: Klokka på forumet

Post by knut »

knut wrote:Er det bare jeg som har feil tid på forumet? Jeg har tidssome som bl.a. gjelder for Amsterdam og Oslo m.fl. På alle andre nettsider stemmer jo klokka. Forøvrig betyr èn time fra eller til ingen ting for meg, er bare nysgjerrig.

Gløm hele saken, har ikke lagt merke til før at nå stemmer klokka uten at jeg har gjort noen verdens ting. Kan det ha skjedd ved årsskiftet?
tronde
Posts: 508
Joined: Sat 21 Apr, 2007 23:25

Re: Klokka på forumet

Post by tronde »

knut wrote:
knut wrote:Er det bare jeg som har feil tid på forumet? Jeg har tidssome som bl.a. gjelder for Amsterdam og Oslo m.fl. På alle andre nettsider stemmer jo klokka. Forøvrig betyr èn time fra eller til ingen ting for meg, er bare nysgjerrig.

Gløm hele saken, har ikke lagt merke til før at nå stemmer klokka uten at jeg har gjort noen verdens ting. Kan det ha skjedd ved årsskiftet?
Klokka er nå 21:05


Edit:
Og forumet rakk å bli 21:06 før lagring. Da har det vel ingen ting å gjøre med nytt år.
Post Reply