Jeg antar dere har litt mer erfaring på dette med hydraulikkrør enn det jeg selv har.
Har ingen Citroen, eller CX for den saks skyld, men begynte i 2009 å fullrestaurere en Peugeot 405 T16 som såvisst har hydraulisk fjæring bak.
Ut fra mine beregninger bør jeg bruke stålrør når jeg skal lage nye hydraulikkrør, da jeg ser for meg at trykket i systemet vil kunne ligge opp mot 200-250 bar på maks dersom man er fullasta og kjører over plutselige humper osv.
Har dere erfaring med å flense stålrør med Biltema sitt flenseverktøy? Jeg ser jo at det står at det kan brukes på tynnvegga stål, så det vil vel vise seg.
Jeg kjøpte dette i går: http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Verkt ... oy-191260/
Lagde nye rør av 8mm kobber gjorde jeg også, men dem så ut til å bli for tynne i 90 graders bøyene, samt etter litt beregninger så er nok ikke kobber egna siden røret er såpass tykt som det er.
Har dere noen kontakter i Trondheimsområdet å anbefale til rørproduksjon dersom det skulle bli nødvendig? Gjerne også med datastyrt bøyemaskin sånn at man slipper å slite med å få rett passform på sakene. (men den siste var kanskje mye forlangt?)

Er det sånn at alt av rør dere driver med på CX'n kun er 3.5 eller 4.5mm i diameter?