Svensk perle - veteran om 12 år :-)

Her kan du finne CX'er til salgs

Moderator: moderator

s.bjelke
Posts: 932
Joined: Tue 24 Feb, 2004 20:33
Location: Oslo

Post by s.bjelke »

steinarsv wrote:
Göran W wrote:Hmmmm..... Lite långt till Ålesund kanske!? Ingen sommarträff längre söder ut? Svinesund? :D :D
Sörlandet eller öst....?
Har foreslått et lite mini-treff for oss som ikke kan dra til Ålesund den helgen, men ikke fått noe respons :(

Have med et lite tregg på f.eks Motomuseet på Strømmen??
Oj oj oj! om det blir noe av dette og du skal ta en tur Göran, må du stoppe innom Frefrikstad for å plukke opp en haiker (meg) , hvis jeg da ikke har egen bil til den tid :wink:
Göran W
Posts: 1043
Joined: Wed 12 Nov, 2003 07:29
Location: Sverige

Post by Göran W »

Vilken helg är det vi pratar om? Har sett olika uppgifter..... Sen får ni ursäkta en svensk men jag har ingen aaaaning om var "Motormuseet på Strömmen" ligger någonstans!? I Norge? :wink:

Robert! Jag svävar i Prestige men även norska vägar har sina fartgränser och det är en fördel att komma fram rätt dag..... särskilt om man vill hem igen! Tur o Retur Ålesund blir väl ca 1600 km...... :(
s.bjelke
Posts: 932
Joined: Tue 24 Feb, 2004 20:33
Location: Oslo

Post by s.bjelke »

for å være ærlig, så aner jeg ikke hvor det ligger
:oops:

men her er hjemmesiden deres
http://www.motormuseet.no

EDIT: Ligger ikke så langt fra Oslo, bare noen minutter nord-vest med E6 tar jeg ikke feil? :? Så det er vel mulig for deg Göran? hvor i sverige bor du?
Göran W
Posts: 1043
Joined: Wed 12 Nov, 2003 07:29
Location: Sverige

Post by Göran W »

Jag bor några mil söder om Borås (eller ca 11mil sydöst om Göteborg) så det är väl fullt möjligt med Osloområdet. Intressant ställe - Strömmen! Tydligen är Norska Cx-klubben "delägare"? Kommer gärna om det går för arbete mm. Givetvis beror det oxå på om några av er norrmän dyker upp!? Kanske finns det även andra Cx-bröder/systrar i Sverige som är intresserade? :P
s.bjelke
Posts: 932
Joined: Tue 24 Feb, 2004 20:33
Location: Oslo

Post by s.bjelke »

LAger en ny tråd under Generelt for å ikke ødelegge denne salgstråden......
Göran W
Posts: 1043
Joined: Wed 12 Nov, 2003 07:29
Location: Sverige

Post by Göran W »

Ok -OT fast den är redan förstörd - jag köpte ju....... :wink: :D
Post Reply