CX Break 25D -84

Store og små CX prosjekter.

Moderator: moderator

radovan
Posts: 295
Joined: Tue 09 Feb, 2010 23:13
Location: Hornindal

Re: CX Break 25D -84

Post by radovan »

Forresten, før eg går til oppsaging av varmeapparatboks: Er det andre stader vatnet kan kome inn? T.d. gjennom luftinntaket til varmeapparatet?
Synest nemleg ikkje det luktar nok kjølevæske eller forsvinn nok frå ekspansjonstanken, og lurte på om det kunne kome andre stader frå?
Erling Brendefur
hl
Posts: 857
Joined: Sun 18 Sep, 2005 12:13
Location: S&Fj
Contact:

Re: CX Break 25D -84

Post by hl »

radovan wrote:Er det andre stader vatnet kan kome inn? T.d. gjennom luftinntaket til varmeapparatet?
Er vel tvilsamt, men du kann jo ta av metallgitteret på luftinntaket og kjenna nedi med handi, om det står vatn der. Og kontrollera at dreneringen ikkje er tett (under bilen).
pål
Posts: 2614
Joined: Tue 04 Nov, 2003 20:25
Location: Lillehammer
Contact:

Re: CX Break 25D -84

Post by pål »

DØRLISTER !!!!! er flere her på forumet som har fått inn vann gjennom utette dørlister...
har masse Citroèn:-)
radovan
Posts: 295
Joined: Tue 09 Feb, 2010 23:13
Location: Hornindal

Re: CX Break 25D -84

Post by radovan »

pål wrote:DØRLISTER !!!!! er flere her på forumet som har fått inn vann gjennom utette dørlister...
Men skal det gje seg umiddelbart utslag i damp på rutene når ein brukar varmen på varmeapparatet?

No har eg saga hol i sida på varmeapparatboksen og lirka ut registeret. I botnen av boksen var det kanskje ein cm med kjølevæske (og drit).
Men sjølve radiatoren virka tett og fin. Eg prøvde med vatn og med moderat trykkluft, men kan ikkje få til lekkasje.

Forvirrande.

Hypotesen blir då at sidan eg veit det har vore ein liten lekkasje på tilkoplinga, slangeklemmene kunne strammast noko og det var tydelege dropar på slangestussen, må det ha siva ei lita mengd kjølevæske inn i boksen der det har samla seg i botnen og har blitt blåst opp på rutene når eg har brukt varmeapparatet.

Det som ikkje stemmer er at det då skulle kome litt vatn opp på ruta sjølv når eg har kopla frå kjølevatnet? Eller er det så totalt avhengig av varmen?
Jfr kjøleskåphentetur til Sykkylven, over ein time kvar veg, med vifta på full blås heile tida. Rett nok utan kjølevatn inn på apparaturen i det heile, men med varmeapparatet "halvfullt" av kjølevatn og spjeldet på varme sidan det står fast i den posisjonen. Då går jo lufta gjennom det kalde men utvendig væskemetta registeret.

Nokon tankar eller innspel før eg monterer saman bilen igjen?
Erling Brendefur
radovan
Posts: 295
Joined: Tue 09 Feb, 2010 23:13
Location: Hornindal

Re: CX Break 25D -84

Post by radovan »

hl wrote:
radovan wrote:Er det andre stader vatnet kan kome inn? T.d. gjennom luftinntaket til varmeapparatet?
Er vel tvilsamt, men du kann jo ta av metallgitteret på luftinntaket og kjenna nedi med handi, om det står vatn der. Og kontrollera at dreneringen ikkje er tett (under bilen).
Ikkje noko vatn, men ein del uidentifiserbart materie nedi der.
Erling Brendefur
hl
Posts: 857
Joined: Sun 18 Sep, 2005 12:13
Location: S&Fj
Contact:

Re: CX Break 25D -84

Post by hl »

radovan wrote:Ikkje noko vatn, men ein del uidentifiserbart materie nedi der.
Du får grava vekk det du får tak i, og deretter staka opp med ei halvstiv plastrøyr (Ø ca 8mm) el.l. slik at du er sikker på at regnvatnet slepp ut.
radovan
Posts: 295
Joined: Tue 09 Feb, 2010 23:13
Location: Hornindal

Re: CX Break 25D -84

Post by radovan »

hl wrote:
radovan wrote:Ikkje noko vatn, men ein del uidentifiserbart materie nedi der.
Du får grava vekk det du får tak i, og deretter staka opp med ei halvstiv plastrøyr (Ø ca 8mm) el.l. slik at du er sikker på at regnvatnet slepp ut.
Prøvde cowboymåten og tømte ei bøtte lunka vatn nedi. Det rann ut under bilen ein stad og trur det vaska vekk det grøvste av rusket. Så då er vel det greitt? :)

Varmeapparatregisteret har eg dytta på plass igjen etter å ha skylt med vatn der og. Boksen må limast eller tettast med tape, men inntil vidare står bilen med vifteomn i for å tørke litt først.

For å nytte tida tenkte eg det var på sin plass å finne ut av LHM-lekkasjen.
Bilde0323.1.jpg
Bilde0323.1.jpg (27.6 KiB) Viewed 3038 times
Bilde0325.1.jpg
Bilde0325.1.jpg (88.42 KiB) Viewed 3038 times
Skikkeleg vanskeleg å sjå kva som skjer inne i den jungelen der.
Men det kan verke som at mesteparten av lekkasjen er når bilen er parkert og at det lek mindre når ein senkar bilen framfor å la han stå og sige. Men han dett ikkje pladask ned heller, det tek mange timar, kanskje ein dag før han er komen ned på eiga hand.
Erling Brendefur
tronde
Posts: 508
Joined: Sat 21 Apr, 2007 23:25

Re: CX Break 25D -84

Post by tronde »

Biltema bremserens er fin for å spyle bort LHM. Hvis du kjøper med en pakke av de tynne gule krympestrømpene deres, kan du lage en ganske lang forlengerslange. De krymper seg ikke helt tette, og kan skjøtes ved å krympes utenpå hverandre. Siste enden krympes utenpå stussen på flaska.
radovan
Posts: 295
Joined: Tue 09 Feb, 2010 23:13
Location: Hornindal

Re: CX Break 25D -84

Post by radovan »

Biltemas bremserens har eg jo, fleire boksar faktisk. :D Og jaggu har eg krympestrømpe og. Får spyle i veg i morgon den dag.
Om det er fleire gode råd ute på forumet er eg kjempeglad for å få høyre om det.
Erling Brendefur
radovan
Posts: 295
Joined: Tue 09 Feb, 2010 23:13
Location: Hornindal

Re: CX Break 25D -84

Post by radovan »

Klarte å øydelegge ein trevegs plastrørdings på kjølesystemet. Eller kanskje eg skulle kalle det T-rør i plast. :lol:

Skulle dra litt i den venstre slangen (framleis i bilens køyreretning) som går gjennom torpedoveggen og inn til varmeapparatet. Vips var heile slangen laus sidan plastrøret slangen endar i plutseleg var i to delar.

Er dette hyllevare ein stad? Det har jo ikkje same diameter i alle retningar, så det er litt "spesial"...
Erling Brendefur
Royrogers
Posts: 39
Joined: Sun 13 Oct, 2013 22:13

Re: CX Break 25D -84

Post by Royrogers »

Det er nok en spesifikk del, dessverre. Har iallefall ikke hvert borti dette t-røret andre steder. jonsto burde da ha noen..
Image
radovan
Posts: 295
Joined: Tue 09 Feb, 2010 23:13
Location: Hornindal

Re: CX Break 25D -84

Post by radovan »

Om jonsto, eller andre, har eit slikt T-rør til meg er eg ein glad og takksam mottakar. Betalar sjølvsagt. :)
Inntil vidare får eg innstille meg på å leite i mine eigne dungar med ikkje-Citroëndeler, eller kanskje det finnast noko relevant hos rørleggar eller TESS?

T-røret har sikkert omtrent 17mm på to armar og 30mm på ein..?
Erling Brendefur
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Re: CX Break 25D -84

Post by jonsto »

Tror jeg har både nye og pent brukte av dette røret. Plasten blir sprø etterhvert. Har knekt flere. (CXBASIS har også. Koster 9,48 Euro + moms og frakt).
radovan
Posts: 295
Joined: Tue 09 Feb, 2010 23:13
Location: Hornindal

Re: CX Break 25D -84

Post by radovan »

Ser ut til at det kanskje kan ordne seg via jonsto. Og bra er det. :D
Erling Brendefur
radovan
Posts: 295
Joined: Tue 09 Feb, 2010 23:13
Location: Hornindal

Re: CX Break 25D -84

Post by radovan »

Er det forresten nokon som han gje meg eit godt tips om korleis ein får el. rutene framme til å gå "beint"? Mine bikkar litt framover og blir ståande med eit lite glis i bakre, øvre kant.
Erling Brendefur
Post Reply