CX Break 25D -84

Store og små CX prosjekter.

Moderator: moderator

Post Reply
hl
Posts: 857
Joined: Sun 18 Sep, 2005 12:13
Location: S&Fj
Contact:

Re: CX Break 25D -84

Post by hl »

radovan wrote:Men, altså: Korleis går det fram reint konkret?
Dersom du ikkje har tilgang på smyrjegrav el.l. må du få bilen so høgt opp som råd, på ein trygg måte. Køyr gjerne hjulene opp på rampar, og bruk bukkar i "traktordimensjon" til sikring. Løys lufteskruen og løys luftenippel på frambremsene på eine sida (slange opp i ein behaldar). Brems til trykket blir vekke. Når du er ferdig med å skifta røyrer strammar du lufteskruen og heiser bilen heilt opp og heilt ned 10-12 gonger, og deretter må du lufta bremsene både framme og bak.
http://leirdal.info/hydraulikk/lufteskruen.html
http://leirdal.info/diverse/varseltrekant.html
http://leirdal.info/bremser/lufting.html
mads
Posts: 956
Joined: Sat 16 Sep, 2006 12:36
Location: Oslo/Kongsberg
Contact:

Re: CX Break 25D -84

Post by mads »

Takk, Helge! Det med å ta av trykk glemte jeg, beklager. Fort gjort å glemme det "alle" vet... Å skru ut et rør med trykk har dog gått bra de gangene jeg har vært med. Søl blir det, men de løsner så fint og lett :)
radovan
Posts: 295
Joined: Tue 09 Feb, 2010 23:13
Location: Hornindal

Re: CX Break 25D -84

Post by radovan »

radovan wrote:I dag fekk bilen så og gå på tomgong i tre kvarter med varmeapparatet på full blås og varme opp på ruta. Det var ikkje eit fnugg av fukt på ruta. Det må vel bety at registeret er tetta?

Falsk alarm. Martin har nok ikkje gjort jobben, med mindre han tek det etter mange timars arbeid.

Er det mykje arbeid å kome til varmeapparatregisteret?
Erling Brendefur
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Re: CX Break 25D -84

Post by jonsto »

Da tror jeg du har en stor lekasje. Og ja, det er en forholdvis stor jobb om du ikke vil skjære opp siden på apparatet. Hvis du velger det anbefaler jeg å finne bruksanvisning på nettet, eller et uttatt apparat å se på først.
(Men si meg, var du ikke ute og kjørte med bilen etter at du hadde hatt på stoffet)?
radovan
Posts: 295
Joined: Tue 09 Feb, 2010 23:13
Location: Hornindal

Re: CX Break 25D -84

Post by radovan »

Har brukt bilen fleire gongar etter påfylling, eg. Og eg syntest det var blitt mykje betre. Men då var det solskin, no sist regna det, og bilen blir fuktig i golvet. Slik fukt har eg imidlertid hatt i andre bilar før utan at det renn av rutene for det. Så eg veit ikkje heilt kva eg skal tru.
Er ganske sikker på at eg kjente lukt av kjølevæske, men heilt sikker er eg ikkje. :?

Får kople registeret heilt bort og sjå korleis det blir med det...

Har du link til oppskrifta på operasjon i varmeapparatet? :)
Erling Brendefur
hl
Posts: 857
Joined: Sun 18 Sep, 2005 12:13
Location: S&Fj
Contact:

Re: CX Break 25D -84

Post by hl »

Du finn det på den sida eg tipsa deg om for ei tid sidan.

http://www.petersgarage.se/CITROEN/CXKARKUPV.HTM#Demont
givretto
Posts: 427
Joined: Wed 31 Aug, 2005 14:43
Location: Borgen, Kløfta

Re: CX Break 25D -84

Post by givretto »

Fukt i gølvet? Sikker på at det ikke har rusta høl i gølvet, da...? Ikke akkurat uvanlig... 8)
2005 C4 1.6 Aut (Veronique)
Image
Citroëner jeg har eid tidligere:
4 CX
4 GS
3 XM
3 BX
2 Xantia
radovan
Posts: 295
Joined: Tue 09 Feb, 2010 23:13
Location: Hornindal

Re: CX Break 25D -84

Post by radovan »

hl wrote:Du finn det på den sida eg tipsa deg om for ei tid sidan.

http://www.petersgarage.se/CITROEN/CXKARKUPV.HTM#Demont
Takk. :)
Eg er sikkert dårleg å leite, men det ser ut for meg som at det er mest serie 2 det går på der. Er det likt nok til at ein kan bruke råda?
Erling Brendefur
radovan
Posts: 295
Joined: Tue 09 Feb, 2010 23:13
Location: Hornindal

Re: CX Break 25D -84

Post by radovan »

givretto wrote:Fukt i gølvet? Sikker på at det ikke har rusta høl i gølvet, da...? Ikke akkurat uvanlig... 8)
Det kan jo hende, men eg synest det ser så bra ut at eg har mine tvil. Men det er jo mange stader det kan lure seg inn for det. :shock:
Erling Brendefur
radovan
Posts: 295
Joined: Tue 09 Feb, 2010 23:13
Location: Hornindal

Re: CX Break 25D -84

Post by radovan »

Dagens oppdatering: Har montert ein kran på slangen som fører kjølevæske til varmeapparatet. Med stengt kran kan eg ikkje kjenne spor av varme i "varmlufta" og heller ingen damp. :) Dessverre tyder det på at registeret er syndaren.

Men så er det sol og pent ver i tillegg, det ser ut til at den generelle luftfukta spelar inn attåt. :o
Erling Brendefur
hl
Posts: 857
Joined: Sun 18 Sep, 2005 12:13
Location: S&Fj
Contact:

Re: CX Break 25D -84

Post by hl »

radovan wrote:
givretto wrote:Fukt i gølvet? Sikker på at det ikke har rusta høl i gølvet, da...? Ikke akkurat uvanlig... 8)
Det kan jo hende, men eg synest det ser så bra ut at eg har mine tvil. Men det er jo mange stader det kan lure seg inn for det. :shock:
Dra opp golvteppet under pedalane og same staden på passasjersida. Heilt vanleg at det er store rusthol der. Og hugs at lekkasjeproblemet ditt treng ikkje koma berre frå ein plass. Vil forøvreg anbefala deg å ta ut framseti og ta ut alt av golvteppe. Då kann du vaska det med det same (riv laust frå skumplasten og vask i badekaret). Det er garantert utruleg drete.
radovan
Posts: 295
Joined: Tue 09 Feb, 2010 23:13
Location: Hornindal

Re: CX Break 25D -84

Post by radovan »

hl wrote:
radovan wrote:
givretto wrote: . Det er garantert utruleg drete.
:lol: :lol: :lol:

Veit ikkje når eg skal få gjort alt dette. Hadde spart meg utruleg mykje tid om eg hadde fiksa den bilen eg hadde istadenfor å kjøpe "ferdig" bil. :roll:
Erling Brendefur
rundgren
Posts: 1162
Joined: Mon 13 Aug, 2007 20:45
Location: Oslo

Re: CX Break 25D -84

Post by rundgren »

radovan wrote: Veit ikkje når eg skal få gjort alt dette. Hadde spart meg utruleg mykje tid om eg hadde fiksa den bilen eg hadde istadenfor å kjøpe "ferdig" bil. :roll:
Hvis bilen ikke koster godt nærmere 100.000 er den garantert ikke "ferdig." Nå har du lært ;-)
Hadde vi lekt med et mer populært merke, hadde "ferdig bil" kosta enda mye mer....
* '86 CX Turbo2
* '94 Xantia 2,0i VSX
* '85 BX Sport

Eks: '96 XM TCT
Eks: '96 Xantia 1,8i
Eks: '95 Xantia 1,9TD
Eks: '88 CX 22TRS
Eks: '93 Xantia 2.0i
radovan
Posts: 295
Joined: Tue 09 Feb, 2010 23:13
Location: Hornindal

Re: CX Break 25D -84

Post by radovan »

Fekk endeleg tid til å sjå litt på det, men eg får jo for f. ikkje vekk hanskerommet eingong. Har løyst alle skruane "over loket" og dei fire på hengslene, slik at sjølve hanskerommet m/lås er tatt bort. Men resten av arrangementet rundt heng igjen. Det er slarkete og laust, men kjem ikkje av.
Erling Brendefur
hl
Posts: 857
Joined: Sun 18 Sep, 2005 12:13
Location: S&Fj
Contact:

Re: CX Break 25D -84

Post by hl »

Du må skru laus tvo mutterar i motorrommet.
Post Reply