Ekspedisjon "Dieselpurka til Kroatia"

Generelt prat/spørsmål om Citroen CX

Moderator: moderator

ArneH
Posts: 110
Joined: Mon 10 May, 2004 22:03
Location: Førde

Ekspedisjon "Dieselpurka til Kroatia"

Post by ArneH »

Med nye gasskuler, ny 5-50-olje, nystramma handbrekk, litt snau radiator og middels verktøykasse er oppvarmingsetappen unnalagt: Førde - Årnes over Strynefjellet. Oppdaga eit lite hol i ytre drivakselmansjett kvelden før avreise, nok til at det var litt grisete her og der, men neppe nok til å skape trøbbel, så eg valde å sove siste natta i staden for å skru.
I morgon går turen til Sør-Sverige eller Danmark. Vegen blir til mens vi køyrer. 272 000 på teljaren er forhåpentlegvis blitt nærar 280 om tre veker. Mannskap: Kone og yngste dottera på 12.
Skal prøve å finne internettcafear undervegs og rapportere litt her og der.
God sommar til CX-folket der heime.
Arne Håberg
------------------
-86 Prestige Turbo http://www.cxprestigeturbo.blogspot.com/
bruksbil: -03 C5 2,2 HDI
citro1cx
Moderator
Posts: 3748
Joined: Mon 15 Dec, 2003 20:15
Location: trondheim
Contact:

Post by citro1cx »

håper du ikke har tenkt å la den få sin siste hvile under palmer ved azurblått hav sånn som visse andre :roll: lykke til på ferden :lol:
Litt over middels interessert i Citroën cx!
ArneH
Posts: 110
Joined: Mon 10 May, 2004 22:03
Location: Førde

Post by ArneH »

Håper det kun blir vi andre som får palmesus og azurblått hav...
Arne Håberg
------------------
-86 Prestige Turbo http://www.cxprestigeturbo.blogspot.com/
bruksbil: -03 C5 2,2 HDI
Citrusen
Posts: 1629
Joined: Thu 06 Nov, 2003 19:28
Location: 3692 Sauland, Telemark

Post by Citrusen »

God tur og lykke til :D
Elsker å sveve lavt med Citroën (den siste ekte Citroën) CX
ImageImage
Karl Flatland
3692 SAULAND
ArneH
Posts: 110
Joined: Mon 10 May, 2004 22:03
Location: Førde

Post by ArneH »

Saa er vi i Praha. Bilen gaar som ei klokke, men det er ein liten vibrasjon i hog hastigheit, over 120. Truleg eit forhjul som ikkje er 100% i balanse, det ristar litt i rattet. Dette gaar over i 140. Saa langt har det vore mest striregn, saa 120 har vore komfortfart. Forbruk 0,75 pr mil, noko eg er storfornogd med. Min forrige TRI brukte 1,2 paa same fart. Ein ting som bekymrar meg litt, er at straumforbindelsen for vindusheisen i forardora sviktar av og til. Truleg jordledninga, for feilen rammar begge vindusbrytarane som sit i venstre dor. Dumt aa parkere med vindua aapne... Dette bor vel la seg fikse med ei jukse-jording dersom problemet blir akutt eller? Fint om nokon veit jordingspunktet i dora.
Elles: CX-spotting: 0 resultat. Nesten-shopping: Topplue med Citroen-logo (men det er litt for varmt).
I morgon gaar vegen vidare til Wien - Graz - Zagreb...
Arne Håberg
------------------
-86 Prestige Turbo http://www.cxprestigeturbo.blogspot.com/
bruksbil: -03 C5 2,2 HDI
tdbugge
Posts: 634
Joined: Fri 04 Jun, 2004 20:39
Location: Ålesund
Contact:

Post by tdbugge »

ArneH wrote:Saa er vi i Praha. Bilen gaar som ei klokke, men det er ein liten vibrasjon i hog hastigheit, over 120. Truleg eit forhjul som ikkje er 100% i balanse, det ristar litt i rattet. Dette gaar over i 140. Saa langt har det vore mest striregn, saa 120 har vore komfortfart. Forbruk 0,75 pr mil, noko eg er storfornogd med. Min forrige TRI brukte 1,2 paa same fart. Ein ting som bekymrar meg litt, er at straumforbindelsen for vindusheisen i forardora sviktar av og til. Truleg jordledninga, for feilen rammar begge vindusbrytarane som sit i venstre dor. Dumt aa parkere med vindua aapne... Dette bor vel la seg fikse med ei jukse-jording dersom problemet blir akutt eller? Fint om nokon veit jordingspunktet i dora.
Elles: CX-spotting: 0 resultat. Nesten-shopping: Topplue med Citroen-logo (men det er litt for varmt).
I morgon gaar vegen vidare til Wien - Graz - Zagreb...
Bilder kommer det?Jobber du i Politiet i Førde?Vet at der var en som hadde en 87 mod CX 25 PRESTIGE TURBO 2 der en gang som ble kjøpt hos Piel på Stårheim.Den er blå av farge og sist eg såg den stod den hos Piel og ble nylakkert.Det er vel ca:3-4 år siden.Eg sjølv kommer fra Måløy og min far solgte biler for Piel fra 1977-1990.Lykke til vidare på ferden :)
Tommy D.Bugge
ArneH
Posts: 110
Joined: Mon 10 May, 2004 22:03
Location: Førde

Post by ArneH »

Etter 110 mil paa fredag kom Purka og vi oss fraa Praha via Wien og Zagreb til Adriaterhavet. Forbruket har stabilisert seg paa 0,7, oljeforbruket paa 350 mil ser ut til aa ligge paa ein knapp halvliter. Driftstemperaturen ligg paa 83-85 grader sjolv i 30 graders varme. Teknisk er turen framleis kjedeleg, noko vi set stor pris paa. Elles: Den nye motorvegen fraa Zagreb til Split er kanskje den beste vegen vi har sett og kjort paa. Fantastisk. Ikkje slik vi venta fraa eit land som laag med broten nakke for faa aar sidan.
Og framleis 0 stk CX aa sjaa...
No skal vi gurgle sjovatn og purka skal kvile i 7 dagar.
Arne Håberg
------------------
-86 Prestige Turbo http://www.cxprestigeturbo.blogspot.com/
bruksbil: -03 C5 2,2 HDI
ArneH
Posts: 110
Joined: Mon 10 May, 2004 22:03
Location: Førde

Post by ArneH »

Bilder kommer det?
Dessverre har eg ikkje utstyr med til aa overfoere bilete. Dersom eg har noko som er bra og interessant, saa faar eg ordne det naar eg kjem heim.
Jobber du i Politiet i Førde?Vet at der var en som hadde en 87 mod CX 25 PRESTIGE TURBO 2 der en gang som ble kjøpt hos Piel på Stårheim.Den er blå av farge og sist eg såg den stod den hos Piel og ble nylakkert.Det er vel ca:3-4 år siden
Jobbar ikkje i politiet. Prestigen kjopte et derimot av ein politimann i Floro. Nytt for meg at det skal vere nokon Prestige Turbo 2 i Norge, men at det skal vere innfort 3 stk Turbo 1. Trur at min er den einaste attverande av desse. Min er -86 mod og graa metallic.
Arne Håberg
------------------
-86 Prestige Turbo http://www.cxprestigeturbo.blogspot.com/
bruksbil: -03 C5 2,2 HDI
ArneH
Posts: 110
Joined: Mon 10 May, 2004 22:03
Location: Førde

Post by ArneH »

To cx-observasjonar i Kroatia! Begge i fart paa landevegen. Ein break med ein hittil ukjend farge, kanskje kjopt paa naeraste fargehandel: Ein slags blaafarge som minner om den i det svenske flagget. I tillegg ein solvgraa type II. I tillegg to XM, begge franske turistar.
Elles kan det nemnast at det kryr av Renault 4 i dette landet, ogsaa ein ganske triveleg bil. Like vanleg som Peugeot 405 i Afrika.
Arne Håberg
------------------
-86 Prestige Turbo http://www.cxprestigeturbo.blogspot.com/
bruksbil: -03 C5 2,2 HDI
ArneH
Posts: 110
Joined: Mon 10 May, 2004 22:03
Location: Førde

Post by ArneH »

Turen tilbake til den kalde sida av Alpane gjekk via Grossglocknerstrasse, ein fantastisk fjellovergang i Austerrike, over 2500 moh. Her gjekk det som forventa (som mine tre foregaande cx-ar), skikkeleg varmgang. Purka maatte ha tre kvilepausar for aa faa ned tempen, torde ikkje aa ga lenger enn til 107 grader. Dette skuldast nok at radiatoren min ikkje er full size og at han ikkje ligg heilt inntil ac-registeret slik at viftene ikkje faar full effekt. Paa turen ned att gjekk det sjolvsagt masse bremser, og det gjekk ogsaa ein heil del motorolje. Denne laag att som ei blaa sky etter bilen, det ser ut til at det gjekk ca tre dl ved denne nedstigninga. Symptom paa slitne ventiltettingar eller?
Arne Håberg
------------------
-86 Prestige Turbo http://www.cxprestigeturbo.blogspot.com/
bruksbil: -03 C5 2,2 HDI
tdbugge
Posts: 634
Joined: Fri 04 Jun, 2004 20:39
Location: Ålesund
Contact:

Post by tdbugge »

ArneH wrote:Turen tilbake til den kalde sida av Alpane gjekk via Grossglocknerstrasse, ein fantastisk fjellovergang i Austerrike, over 2500 moh. Her gjekk det som forventa (som mine tre foregaande cx-ar), skikkeleg varmgang. Purka maatte ha tre kvilepausar for aa faa ned tempen, torde ikkje aa ga lenger enn til 107 grader. Dette skuldast nok at radiatoren min ikkje er full size og at han ikkje ligg heilt inntil ac-registeret slik at viftene ikkje faar full effekt. Paa turen ned att gjekk det sjolvsagt masse bremser, og det gjekk ogsaa ein heil del motorolje. Denne laag att som ei blaa sky etter bilen, det ser ut til at det gjekk ca tre dl ved denne nedstigninga. Symptom paa slitne ventiltettingar eller?
Da kan eg berolige deg med at motoren har ikke kokepunkt på før 120 grader.Den andre vifta skal koble inn på 110 grader.Den første på rundt 93...tror eg det var.At motoren bruker olje på bratte nedoverbakker skal den gjøre.Visst ikke er noe steingalt..alle diesel motorer gjør det :)
Tommy D.Bugge
s.bjelke
Posts: 932
Joined: Tue 24 Feb, 2004 20:33
Location: Oslo

Post by s.bjelke »

ArneH wrote:Turen tilbake til den kalde sida av Alpane gjekk via Grossglocknerstrasse, ein fantastisk fjellovergang i Austerrike, over 2500 moh. Her gjekk det som forventa (som mine tre foregaande cx-ar), skikkeleg varmgang. Purka maatte ha tre kvilepausar for aa faa ned tempen, torde ikkje aa ga lenger enn til 107 grader. Dette skuldast nok at radiatoren min ikkje er full size og at han ikkje ligg heilt inntil ac-registeret slik at viftene ikkje faar full effekt. Paa turen ned att gjekk det sjolvsagt masse bremser, og det gjekk ogsaa ein heil del motorolje. Denne laag att som ei blaa sky etter bilen, det ser ut til at det gjekk ca tre dl ved denne nedstigninga. Symptom paa slitne ventiltettingar eller?
Kjører du helsyntet? HAr flere ganger opplevd (på en Sierra :roll: ) at når motoren ble varm og oljen tynn, rant det olje ned på eksosrøret og det ble noe helt inne i gamper**a mye røyk. Ikke så morro når man står i en kjempe kø på E18 sørover..... nå er det vel ikke det som skjer hos deg, men jeg ville prøvd en god mineral olje, det kan minke problemet
ArneH
Posts: 110
Joined: Mon 10 May, 2004 22:03
Location: Førde

Post by ArneH »

Da kan eg berolige deg med at motoren har ikke kokepunkt på før 120 grader.Den andre vifta skal koble inn på 110 grader.Den første på rundt 93...tror eg det var.
Det skal vel litt nervar til å satse på 120 grader...
Mine vifter slår inn på 90 grader og ca 98 grader på trinn to.
Arne Håberg
------------------
-86 Prestige Turbo http://www.cxprestigeturbo.blogspot.com/
bruksbil: -03 C5 2,2 HDI
ArneH
Posts: 110
Joined: Mon 10 May, 2004 22:03
Location: Førde

Post by ArneH »

men jeg ville prøvd en god mineral olje, det kan minke problemet
Der blir vel folk aldri einige. Eg meiner at syntetisk 5-50 olje er tjukkare enn mineralsk 10-40, difor blei denne oljen valt til ein tur med intensiv køyring med stor belastning. Faciten på denne turen viser godt og vel 3 liter olje på 7500 km, akseptabelt synes eg på ein motor som har gått 280 000. (Neste del av reiserapporten kjem seinare i kveld).
Arne Håberg
------------------
-86 Prestige Turbo http://www.cxprestigeturbo.blogspot.com/
bruksbil: -03 C5 2,2 HDI
ArneH
Posts: 110
Joined: Mon 10 May, 2004 22:03
Location: Førde

Post by ArneH »

Endeleg norsk tastatur på heimleg jord. Vel nede på flatmark etter dei luftige alpane gjekk turen til München og oppover Tyskland. Alt såg ut til å bli vår første lange cx-tur utan bilfaglege utfordringar, men slik gjekk det ikkje. Ca 80 km sør for Hamburg blir Purka ramma av raskt fallande elektrisk spenning, og det var klart at dynamoen hadde svikta jobben. Vi kom oss akkurat inn på ein campingplass i tide før det blei svart og stopp. Neste dag sørga NAF for at det troppa opp ein ADAC-bil som køyrde oss til næraste Citroen-verkstad, byen heiter Munster. Ein liten verkstad med to-tre mekanikarar der dei fleste faktisk snakka ok engelsk. CX var heilt ukjent, trur knapt dei hadde sett ein! Dei hadde ingen mikrofilmar eller data på bilen, og visste ingenting om bilen motoren. Måtte fortelje dei alt, slik at dei fekk bestilt rett dynamo. Fortalde også at vi har ein klubb for desse bilane i Norge, noko dei hadde liten forståelse for. Eg forklarte at eg ikkje var typen som kjøpte mekking, og det var heilt greitt at eg lånte plass og det verktøy eg ikkje hadde med sjølv (voltmeter, elles var eg budd på det meste). Fekk endåtil stå inne fordi det regna. Dei hadde ein regulator som likna ein heil del på den som stod i bilen. Dessverre funka det ikkje med regulatoren. Neste trekk: Fann ein nøyaktig lik regulator på ein vraka ZX, men den gav heller ikkje resultat. Det medførte ein dag walk over i påvente av ny dynamo. Leveringa var kjapp, bestilling kl 17 og levert kl 09 neste morgon. Ein halv time montering, og så var vi på vegen att. Betalte 227 euro for "die lichtmachine", merke Hella, svarande til 1800 kroner. Kl 10:30 på vegen, framme på Årnes hos svigermor kl 00:45. I morgon er det kun sjarmøretappen over Strynefjellet til Førde som står att.

PS: Blomst til NAF for kontant reaksjon. Det tok berre ein time frå telefon til tauebilen henta oss, 0 i kostnad. Og kanskje det beste: Dagen etter ringer ein hyggeleg kar frå NAF for å sjekke at alt er vel med bil og mannskap, og gjer det klart at dersom det oppstår noko slags problem, så er det berre å ringe. Slikt er verd medlemskapet!
Arne Håberg
------------------
-86 Prestige Turbo http://www.cxprestigeturbo.blogspot.com/
bruksbil: -03 C5 2,2 HDI
Post Reply