automat kasse

Her kan du finne potensielle kjøpere for delene dine?

Moderator: moderator

Post Reply
citro1cx
Moderator
Posts: 3748
Joined: Mon 15 Dec, 2003 20:15
Location: trondheim
Contact:

automat kasse

Post by citro1cx »

min 84 TRI aut trenger ny automatkasse. Har vært i kontakt med Roy A i klubben og fått tilbud på ei overhalt kasse til 8500,-. Det er ingen tvil om at kassa er verd pengene, men jeg synes det blir i meste laget for min bil i denneomgang. Derfor er jeg på jakt etter ei automat kasse som funger bra til en rimelig penge.
Helge MS
Posts: 217
Joined: Fri 07 Jan, 2005 12:30

Helge MS

Post by Helge MS »

hei

Det beste er vel å kjøpe seg en delebil.

Klubben har jo brukt kasse også... men det ble kanskje ikke nevnt?

Men alt det arbeidet.. uten å vite helt om tilstand... jaja.. jeg satte jo selv i en brukt kasse i min.. men jeg kjører jo så lite...tenkte at holdt det 5 år så greit... det har det gjort... men jeg har jo ikke kjøt mer enn 10 000 km... på de 5 årene... og kasse er på vei... som det heter...

H.
citro1cx
Moderator
Posts: 3748
Joined: Mon 15 Dec, 2003 20:15
Location: trondheim
Contact:

Re: Helge MS

Post by citro1cx »

Helge MS wrote:hei

Det beste er vel å kjøpe seg en delebil.

Klubben har jo brukt kasse også... men det ble kanskje ikke nevnt?

Men alt det arbeidet.. uten å vite helt om tilstand... jaja.. jeg satte jo selv i en brukt kasse i min.. men jeg kjører jo så lite...tenkte at holdt det 5 år så greit... det har det gjort... men jeg har jo ikke kjøt mer enn 10 000 km... på de 5 årene... og kasse er på vei... som det heter...

H.
sikkert lurt dette med delebil (skjalg har jo en makan bil), men jeg har 4 biler på parkeringsplassen/garasjeanlegget i grendelaget der jeg bor, og naboene begynner etterhvert å visse tegn til mindre forståelse for min hobby. derfor er jeg nødt til å begrense meg....eller flytte på landet. så derfor blir det bare en kasse i første omgang. Brukte kasser er egentlig ikke så vanskelig å få tak i, det gjelder bare å finne den rette til rett pris. Klubben har jeg vært i kontakt med. :wink:
citro1cx
Moderator
Posts: 3748
Joined: Mon 15 Dec, 2003 20:15
Location: trondheim
Contact:

Post by citro1cx »

forumet er oppe og jeg har kjøpt kasse, men den er ikke kommet i bilen ennå. Tør ikke starte uten å ha backup fra forumet da sjø.... :roll:
Post Reply